Tuesday, July 16, 2013

Event Train おもちゃ列車

この3連休は、地元のイベント「おもちゃ列車」に主催者側で参加してたので、大変忙しくしておりました。
Japan was a 3 consecutive holidays. Event train ran in the area of my house.
I was busy, Because  I participated as a performer.

IMG_20130713_072502

1日目は、智頭急行線のラッピングトレイン。 宮本武蔵がモチーフです。
First day. This is “Miyamoto Musashi’s Train”.
Miyamoto Musashi is one of the strongest samurai. Here is his birthplace.

 

IMG_20130714_090608

2日目はJR西日本の「ナルト列車」です
Second day.  This is “Naruto’s Train”.  Naruto is a cartoon “ninja”
This is the birthplace of the author.

このイベントでは、私はフルート演奏をいたしました。列車内での演奏はなかなか経験できるものではないですね(´∀`)
I played Flute on this event.  Playing in the train was fun.(´∀`)

IMG_20130714_162331

イベントが終わって、片付けをするために車庫内へ・・・
それなりのものをつけないと、入れてもらえないので、こんな格好をしております。 
ナルトの仲間のような写り方をしております。
少々太っておりますが、私です(;^ω^) 保線のおじさんではないですよ(笑)
I went into the railroad yard in the cleanup of the event.
To enter the train yard, I must wear it.
  I am not a track maintenance employee. lol
As if it seems mates Naruto.(´∀`)

No comments:

Post a Comment